Första advent!

Åh, det har snöat enda sen igår kväll och snön ligger kvar än så länge! Fick ett härligt lyckorus när jag vaknade imorse, vi kunde ju knappast fått en bättre första advent än såhär! Snön har verkligen varit efterlängtad.

Jag har dock inte hunnit njuta så mycket av dagen. Vaknade vid ett tiden eftersom jag jobbade natten inatt som har varit lite sisådär. Ganska mycket folk men jag överlevde den här gången med så tur är väl det!
Har hunnit med att tända första ljuset på adventsstaken iallafall och ätit lite pepparkakor så lite julstämning har vi allt!

Jag tänkte inte bli långvarig utan ska ta mig en promenad ner till lägenheten så att man piggnar till!
Ha en bra första advent, och glöm inte att släcka ljusen när ni lämnar rummen! ;-)



Kommentarer
HUSnrNIO

Ha en trevlig första adventskväll:)

2009-11-29 @ 19:24:11
URL: http://hilajns.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0