Film

Dagen har varit helt okej. Mådde dock inte så himla bra på jobbet idag så jag slutade en halvtimme tidigare. Känner mig inte allt för pigg nu heller men hoppas iaf att jag ska orka jobba imorgon! Behöver de där förbaskade pengarna :p

Efter jobbet åkte jag och mamma ut till mediamarkt och lämnade in min telefon också så får se vad dom säger om den. Jag kommer att kräva en ny telefon iallafall, så är det bara! Fick med mig en jätte modern samsung telefon att låna också, eller inte :p Usch. Men kan ju smsa och ringa med den iaf, huvudsaken de :) Än så länge iallafall. Sen vill jag ha en fungerande musik mobil !!

Ikväll blir det idol som vanligt :) Ska bli spännande att se vem som åker ikväll. Vem tror ni åker?

Och just det ja :) Köpte ett gäng filmer på hemmakväll igår också! 5 för 100 :- Billigt! Har faktiskt inte sett en enda så det blir spännande =)



Kommentarer
Ida

Jag älskar "Den man älskar"! :)

2009-11-09 @ 11:34:22
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0