...

Men nu måste väl fan botten vara nådd iallafall .. Inte nog med att man redan har det halvtaskigt ställt den här månaden fram tills december så ska media markt ha pengar för att ge tillbaka min trasiga telefon! Hallå?! Hur sjukt låter det inte .. :s 400 :- för att få tillbaka min trasiga telefon som ändå inte går att använda!!! Eller 350:- för att skrota den direkt på verkstan .. Blir så less på att allt bara ska handla om pengar! Aldrig mer media markt iallafall, det var nog det värsta jag hört på hela året!!

Så nu ska man punga ut 2000 :- till en ny telefon också .. Hur jag nu ska kunna lyckas med det. Jag har ju inte ens en telefon nu! Jag blir bara så fruktansvärt less och gråtfärdig .. Det här var ju precis vad jag behövde för att få upp humöret!



Kommentarer
Jessica

Jag har en gammal sonyericsson hemma som du kan få låna ett tag om du vill. Men som sagt den är gammal, men den går att ringa och skicka sms med iallafall ;)

2009-11-11 @ 19:59:49
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Ida

Jag har också haft problem med Media markt! Du vet min dator, de skulle ha 15.000 för att laga skärmen. Datorn kostade 5.000 när jag köpte den. De är sjuka där :s

2009-11-15 @ 18:49:02
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0