Den där katten ..

Åh, usch vad irriterad jag är nu! Min lilla söta kissekatt kan vara allt annat än söt ibland. På morgonen har hon varit på frukostbordet och bara jävlats med allt, klöst mig i nagelbandet (ja, det pulserar fortfarande.. aj aj!) och rivit bland julklapparna! Åååh, sat kisse! Ibland är djur bara i vägen. Nu är hon ute och där kan hon vara ett bra tag till tycker jag .. Så har mamma kanske hunnit blivit lite gladare tills du är tillbaka.  Mitt morgonhumör är inte att leka med, jag irriterar mig lätt på allt och ingenting.

Jag funderar på en promenad med elsa också. Igår duschade vi tillsammans faktiskt! Det är jätte mysigt ;) Men man måste ha badkar. Hon sitter så lugnt och stilla och väntar på mig när jag schamponerar in min egen päls så det funkar jätte bra. Hon blir så söt också, jätte smal och liknar en terrier. :) Hihi

Nä, ska se om jag lyckas övertala mamma till att följa med. Hon kan ju faktiskt plugga sedan och behöver inte göra det precis nu. Jag måste ge mig iväg nu om jag ska hinna med mig.

Jobbar 16.30-20.30 som sagt :-)
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0