Delade tankar ..

Jag, mamma och mormor har suttit på morgonen och pratat redan nu om nästkommande jul, mest eftersom bebis kommer att vara med då! Jag tycker verkligen det är jätte roligt att mamma och mormor har sådana planer, som en annan knappt har tänkt på.
Mormor hade tydligen redan köpt en julkalender hon ska brodera(!) och mamma planerar att ha en även själv hemma hos sig. Sedan har det givit mig en liten tavla som mormor broderat att ha ovanför bebis spjälsäng. :-) De är bara för söta min mormor och min mamma <3
Starka tankar om framtiden, kan man säga.. ;-)

För er som inte vet vad jag pratade om ..


En sådan! Jag tycker bara att de är för härliga.
Det är mycket man själv vill ha som man haft hemma när man själv var liten.
Som till exempel en sådan, ett jullandskap, jesus krubban och kyrkan.
Dett har alltid funnits hos mamma och pappa och då blir det ett måste för mig att ha i mitt hem!
Känner ni igen er? Hade ni en sådan julkalender och har ni "tagit över" mycket från erat föräldrahem när ni var små till det hemmet som ni har nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0