Prov prov prov..

Sitter just nu på skolan och fördriver en håltimme som jag har varenda dag! Lagomt tärt men det är ju ingen mening att åka hem heller då man bor där man bor..

Hade prov första timmen och jag tror att det gick bra iallafall! Hade prov om diabetes och man fick använda sig av boken så då gick det ju som en dans och jag fick till hela 4 st A4sidor, fan om hon klagar nu säger jag bara!;)

Helgen är helt oplanerad och jag ska bara sova ut och ladda upp mig. Ikväll blir det iallafall  middag med min familj och mattias hemma hos mig. Mysmys! =) Sen blir det väl hem till honom och mysa till det skulle jag tro!;) Om han inte skulle hjälpa pappa med bilen då..

Och på måndag har jag min första inskolning på service huset
i Matfors! 16-21, ska bli kulkul! =)

Ha en bra kväll och en trevlig helg!


Kommentarer
Anonym

Fick ni använda boken på diabetesprovet? :O Vad orättvist!!! Hon har väl fattat att det är omöjligt...

2009-05-09 @ 13:46:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0