Hej bloggen

Hej bloggen, hej vänner och hej ovänner! Nu var det ett tag sen jag skrev sist igen, typiskt mig .. Men det är ju faktiskt som så att jag vet inte vad jag ska skriva om alls, allt känns så ointressant.. :s

Sen sist jag skrev har jag hunnit med:
Krockat - Jag var påväg till jobbet och svängde in på köpmangatan med en ny chrysler framför mig. Rätt var det är så tvärnitar bilen för en buss som ska svänga ut och jag ligger lite för nära bakom bilen i 50 blås och ska försöka få stopp på mopeden, det går åt helvete så jag kör in i baken på honom och ramlar sedan med mopeden över mig. Nåväl, jag lever ju iallafall och det är huvudsaken! Ben och fot skadade.
Druckit alkohol - Kvällarna började lugnt som vanligt fram tills det att vi kommer in till stan och finner ett välfyllt kylskåp. En öl, en jäger och några till öl, slutligen en jäger till.
Umgåtts - Ja, jag har umgåtts med lite nytt och roligt folk! :)
Skola - Skolan är igång igen och det går väl iallafall hyfsat bra, jag ligger iallafall på G fronten i alla ämnen. Ett slutbetyg har jag fått i vård och omsorg, VG! :-D Sen är nationella i engelska i full gång också, det går sådär.
Jobb - Stendöda dagar på Max men har även fått besked om sommarjobbet, start den 22 juni med full fräs i 7 veckor framåt! I love it :-D Inskolning är under planering och får ett slutbesked om det idag!

Nu lär det väl dröja som vanligt innan jag skriver igen men jag hoppas ni kära läsare  finns kvar! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0