Chokladbollar eller negerbollar?

Hej hopp! =) Har precis slängt ihop en dubbelsats av negerbollar, mums! Det är gott att ha något att tugga på när man håller på att plugga tycker jag, så nu ska jag bara vänta tills de har stelnat till sig lite och sedan ska jag sätta mig ner och nöta lite diabetes information inför provet vi har imorgon.

Och det där med negerbollar som även är kallad cokladbollar, vad säger ni?
Personligen använder jag uttrycket negerbollar. Finns väl egentligen ingen anledning till varför men det är namnet jag fått lära mig och faktiskt så står det även Negerbollar i uppslagsregistret i vår kokbok! =)

Nationella del 2 listening gick käpp rätt åt skogen! Klarar inte av det där när man ska lyssna och skriva samtidigt. Så där har jag helt klart ett IG men om man väger ihop alla delarna så ska jag väl klara G, hoppas jag iaf!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0