Välstädat.

Fyra timmars sömn var inte att skryta om imorse när jag kom till jobbet och såg tidsplaneringen för dagen. Och allt efter att dagen gick så blev det bara stressigare och stressigare och tråkiga händelser föll på plats. Men det gick bra iallafall, även om vi körde som dårar och jobbade som fasiken så hann vi med oss. Duktiga vi är!;)

Började direkt med att storstäda rummet
idag när jag kom hem, plockade lite tvätt och ställde i ordning röran som var på rummet. Skönt det är när man fått det gjort! =) Nu har jag nyligen klivit ur duschen och ska skriva lite i loggboken om dagen som varit innan jag börjar pula på med allt annat här hemma.


Lägg märke till att den bedrövliga klädhögen i gårdagens inlägg är väck ;)

Ha det!


Kommentarer
Ida

Svar på kommentar: Söt du är =D Ja jag får göra så gott jag kan i skolan. Har man inte orken så räcker det att man bara är där. Något lär man ju få in i hjärnan :P

2009-03-24 @ 22:13:00
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0