Tankefull..

Godmorgon måndag och godmorgon vecka 14

Nu har jag bara drygt 8 dagar kvar på praktiken. Gud så fort det har gått. Det har varit jätte roligt och lärorikt att få vara hos dem och jag kommer faktikskt att sakna massor.

Den här veckan händer det en del saker, bland annat så fyller jag hela 19 år på söndag! Helt otroligt. Vart tog tiden vägen? Snar är jag stor och kan göra precis vad jag vill, även om jag gör det redan nu. Vet inte alls hur jag ska fira den heller, jobbar kväll på söndag då jag fyller år men funderar på att byta den dagen så att jag jobbar dag istället. Får väl se hur det går.

Veckans planer:
Måndag: Praktik 15-22
Tisdag: Praktik 7.30-16.30
Onsdag: Praktik och första sm final matchen.
Torsdag: Vara med Magnus och Nathalie.
Fredag: Praktik 15-22
Lördag: Praktik igen, hela dagen.
Söndag: 19 år och praktik!

Ha en bra dag och hoppas er vecka blir rolig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0