HV71-Frölunda

Min kära natt har inte varit den bästa. Det har varit jätte mycket folk och värst av allt är väl att de absolut inte kan bete sig! Helt sjukt!! Men det gick ju hyfsat iallafall att stänga =)

I eftermiddag är det dags för hockey igen
!
Semifinal 6 och det står 3-2 i matcher till hv!
Och har jag nämnt att jag vann på matchen här om dagen?;)
Jag tippade 4-2 till hv i matchen, och vad blir det? jo, 4-2 :D:D

Sen måste jag såklart säga stort grattis till magnus och annika



Ni har utvecklats mest på alla 4 säsonger genom tiderna!
Stort grattis till det och stort grattis till vinsten av Let's Dance!

Visst är dem väl ett par värdiga vinnare?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0