Fly från eländet..

Det var precis vad jag gjorde idag det! Jag var inte alls på humör för att ta reda på någon stor klädhög och inte alls sugen på en långpromenad med elsa i snö ovädret som yrsade omkring här utanför fönstren idag!
Inget av detta kändes lockande så jag åkte in till stan istället och besökte mitt kära jobb på max som jag inte varit hos på ett bra tag nu  (konstigt nog!?). Anledningen till besöket var för att jag ville kolla hur jag skulle jobba i april månad och hela 46 timmar fick jag ihop det till nästa månad. Riktigt bra för att vara studerande och man bor hemma, lite extra klirr i kassan.



Här jobbar jag! Och till er som känner er missnöjd med era nuvarande jobb:
Vi har det så bra som har ett jobb överhuvudtaget nu när jobbkrisen är igång!
You'll never walk alone ..

Sen så måste man ju såklart tänka på att livet inte är roligt alla gånger!
Back into the reality, mot klädhögen och damråttorna på rummet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0