Tisdag

Igår kväll fick mattias ett sms från sin bästa vän uppe i skellefeå om att han var i matfors. Gladeligen träffade vi honom idag så nu har vi spenderat ett par timmar med honom ute i Birsta :D Jag köpte en kaffebryggre till mattias och ett par nya jeans åt mig själv! :) Tjoho, så hade man bränt 1398 kr på en dag :p Usch, dyrt ... Men nödvändigt!

Nu väntar jag väl bara på att få åka och jobba mellan 18-03. Tärt!
Imorgon väntas lägenhetsvisning på rännövägen 12 :D ååh, längtar!
Bilder på allt vi köpt kommer när vi skaffat oss en lägenhet!;)

Hare gött


Kommentarer
Johanna

Grattis till lägenheten :) kommer och hälsar på så fort jag får tid ;) Kram

2009-06-17 @ 15:26:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0