Nattjobb väntar!

Godeftermiddag gott folk!

Har hunnit med ett par saker idag iallafall. Har gjort mamma en tjänst att köpa en trådrulle som matchar i färgen till hennes nya gardiner, köpt ett nytt vitt linne eftersom det andra är spårlöst försvunnet och sist men inte minst så har jag skaffat ett halebop kontantkort med nytt nummer(!!)! Så ni som vill ha mitt nya nummer får slänga hit en kommentar så ordnar vi det!

Ikväll väntar nattjobb och likaså imorgon! Och söndag är det jobb på eftermiddagen och på måndag så är det introduktions möte på service huset med information om delegering och så vidare för i sommar. =) Så nu är jag fullbokad ett tag framöver, ganska skönt att vara det ibland!

Det lär inte bli mycket skrivet i helgen eftersom jag lär bo hos Mattias, så ha en trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0