Natt natt natt ...

Att jobba natt tär verkligen på krafterna för att inte prata om hur det tär på dygnsrytmen. Nätter går hur bra som helst för mig att jobba men det är ju bara det att jag ska sova också, och här har ni ju ett praktikst exempel. En vaken elin halv 7 på morgonen, hemkommen för 2 timmar sen och kan inte sova. Man vänder ju upp och ner på precis allt!

Tänkte väl iallafall sammanfatta mig lite kort om vad som händer och sker just nu i mitt liv innan jag gör ett nytt försök på att sova =)

Jag och Mattias planerar flytt. Vi har varit och kollat på ett par lägenheter och har funnit två som fullit oss i smaken!=) Dessa ligger i Matfors. Förr har jag alltid sagt att jag inte tänker bo här men efter många om och men så ja, varför inte?

Tanken slog mig just att det faktiskt inte händer så mycket mer än såhär .. Haha. Massvis med jobb och lägenhets sökare på hög nivå!

Nä, nu ska jag sova så jag kommer upp i någon sånär tid imorgon. Tänkte faktiskt söka efter en ny telefon imorgon om jag lyckas övertala gubben att åka ut till Birsta! :D

Godnatt och ha det bra!


Kommentarer
Ida

Jamen det är ju så härligt också när man bara kommer på att åka utomlands :P ;)

2009-06-13 @ 10:41:51
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0