Guten morgen

Som det heter på tyska, och på svenska Godmorgon!

Klev upp runt 6 tiden imorse för att hinna med mig. Det blir så när mattias ska iväg och jobba tidigt. Pappa fick iallafall hämta upp mig vid halv 8 så nu sitter jag på honoms jobb och dricker en kopp choklad! Bra för magen sägs det, iallafall varma drycker är som bomull för en mage som gör ont. =)

Idag väntas det jobb mellan 10.30-19.30. Känner mig inte alls laddad men pengarna behövs! Har en hel drös med planer nu för den här sommaren så pengar behövs det alltid! Och när man tänker på alltid det roliga man får för pengarna blir det alltid lite lättare att jobba också :) Då vi endå pratar om pengar kan jag tala om att jag lade in sommar schemat på mobilen igår och då ska man även ställa alarm i samma veva för alla tider man lägger in. Och i sommar kommer jag att kliva upp antingen: 05.30, 06.00 eller 06.45. Bortsett från de entaka dagarna jag jobbar kväll eller är ledig förstås.. Skit kul!!! Ehm, inte!!

Nåväl. Ska dricka upp min varma choklad nu och kika på en buss ner till jobbet.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Ida

G

2009-06-03 @ 20:32:05
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0