ännu blondare!

Godkväll läsare! Sitter hemma för en gångs skull och fördriver lite tid, väntar på mattias och sådär =) Han skulle upp till nedansjö så då fick han släppa av mig hemma, får man ju träffa mor och far lite med, inte helt fel det ;)

Det blev jobb idag igen mellan 10-14 och efter det så tog jag bussen till matfors och färgade utväxten hos alexandra på salongen där hon gör praktik! Det blev svinbra, färgen är mer vit nu än den var förut :) Och det hemska, mörka i hårbotten är också borta såklart :) Bra start på sommaren :D Bara att hoppas på att det blir ännu mer blondt av solen i sommar! Men det råder det väl inga tvivel om..

Nä, nu ska jag kolla om det är något som behövs packas innan mattias kommer, antar att det är där vi ska sova inatt så. Och med detta så säger jag ett tidigt godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0