Jobb igen..

Sjukhuset besöket gick jätte bra och nu har jag lite mer kött på benen än vad jag hade innan! =) Efter besöket åkte jag ner till stan igen och snurrade runt lite men hittade inget speciellt. Sedan gick jag till max för att kolla om augusti schemat hade kommit upp. Det hade det inte gjort men jag fick jobba iallfall. Jobbigt men inte när man tänker på pengarna ;)


Hittade faktiskt ett par skor jag vill ha!
Jätte snygga ju. Passar även bra på vintern.
Lagom hög klack och behaglig att gå i! Åh ge mig :)


Kommentarer
Myran

Ja, jag är jättenöjd med den faktiskt :) fick den till superlämpligt pris och sen är det ju kombi så det är både ligg och sittdel :) plus att jag fick med myggnät, åkpåse, luftpump och regnskydd :)

2009-07-20 @ 19:31:28
URL: http://kristinmyrankrans.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0