Gokvällen!

Gokvällen mina vänner!:)

Får väl som vanligt harkla mig lite och be om ursäkt för den dåliga uppdateringen men ska jag vara helt ärlig så tänker jag inte röra datorn i lägenheten förän det att vi skaffat en ny! Gäller bara att hitta en hyfsad till ett rimligt pris också, vilket inte alltid är så lätt!

Annars så rullar livet på i vanliga takter. :) Vi jobbar och står i och hinner inte annat, precis som det ska vara.(?) Skämt å sido! Jag rent utsagt hatar mitt schema men som tur är så är det ju bara ett sommar vikariat så det får jag stå ut med, och pengar blir det ju!

Till helgen är jag ledig(!), så då hoppas jag att det finns någon eller några roliga människor som är villig att hitt på nå =)

Hej så länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0