Godmorgon!

Solen skiner och nästintill inte ett enda moln, underbart! Men en sak är mindre underbart, varför är alltid vädret som finast då jag ska jobba hela helgen!? Ofattbart, oförskämt.

Jag tänker iallafall åka ner och köpa en låda jordgubbar, bara för att liksom! Sen att jag får äta dem i min ensamhet är en annan femma. Men å andra sidan, vem behöver inte lite egen tid ibland? , nu till jordgubbarna utanför ICA Matfors!

Sen om det finns någon snäll själ som råkar vara duktig på bloggdesginer, släng hit en kommentar då vettja!


Kommentarer
Myran

Men gud så kul :D tänk när du kan börja köpa vagn och alla andra saker ;D hehe man kommer vilja ha allt kan jag lova :)

2009-07-17 @ 14:59:25
URL: http://kristinmyrankrans.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0