Bebis spökar

Idag har bebis spökat för mig på jobbet igen! Andra gången den här veckan som jag blivit tvungen att springa undan för ett litet annorlunda toalett besök. Skönt att man vet vad det beror på och det blir faktiskt mycket bättre redan på en gång när man fått ur sig lite!=)

Hade delad tur idag så jag mattias och mia var ute på birsta på mina timmar! Hör och häpna, vi bokade barnvagnen!!:D Världens finaste. Gjorde en bra deal så att den är klar att hämta vecka 6, cirka 3 veckor innan beräknad födelse.

Efter en sväng där så handlade vi middagen för imorgon, kräftor i massvis! Och diverse tilbehör ;) Så imorgon blir det lite mys på kvällskvisten. Skönt avslut på en jobb helg!

Nu väntar en varm dusch!<3


Kommentarer
Myran

Vad blev det för barnvagn? Är nyfiken jag :D

2009-07-18 @ 22:51:30
URL: http://kristinmyrankrans.bloggagratis.se
Fru Evelina

grattis till bebis i magen!

hur långt gången är du?



kram!

2009-07-21 @ 00:47:22
URL: http://evelinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0