Trött!

Gokväll min kära vänner!

Har varit en stund hos johanna nu på kvällskvisten och umgåtts lite. Dock så orkade jag bara med henne en timme sen somnade jag på soffan ;) Haha, ja det är faktiskt sant! Tragiskt men sant, som man säger! Men det var välbehövligt, var så sjukt trött :p Lär väl få svårt att somna nu ikväll men det är en annan femma de!

Imorgon drar jag en sjukanmälan
och stannar hemma och tar lite sovmorgon :) Haha. Orkar verkligen inte! Har bara engelska matte och idrott också så det känns inte som om att jag missar ngt. :p Sen så måste jag ju faktiskt plugga en hel del också så imorgon får bli en hemmadag med sovmorgon och plugg! Det låter väl härligt?

Nä, nu ska jag göra varm choklad sedan dra igång nån film!

Godnatt

=)


Kommentarer
juliett

haha bra start;)

2009-01-14 @ 17:30:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0