The second day

Andra dagen avklarad!
Idag hände det dock lite mer än vad det gjorde igår =)
Fick bla i uppgift på engelskan att läsa en engelsk bok, spännande uppdrag för mig :p
Engelska är väl inte min starka sida men nog ska jag klara av detta! Hittade en hyfsad lättläst med intressant titel.
Sen rullade dagen på i vanlig takt.

Nu sitter jag på mammas jobb, ska hämta ut mitt presentkort här så jag kan hämta ut tröjorna jag la undan på ginatricot imorgon! Hittade två älsklingar. Jag som mest föredrar att klä mig i legins och nåt långt till har det lite svårt med att hitta något som passar men igår så fick det bli två i en smäll!

Funderar på en långpromenad med Elsa ikväll, och såklart prata med moster på msn!!!
Är så glad att vi tagit kontakt med henne, hon är jätte trevlig och söt tjej =) Längtar tills vi ska träffa henne!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0