Skolstart imorn.

Gokväll mina vänner, och såklart mina fiender!

Har just slängt ihop en smet med ingredienser för en kladdkaka, så sitter nu och väntar på att den ska bli färdig och ätklar! =) Lite kvällsmys med mor och far såhär på kvällskvisten och dagen innan skolstarten, jag är lika nervös som en treåring är dagen för julafton! :p Haha, tänk er själva. En helt ny klass som redan gått tillsammans i ett halvår och hunnit lära känna varandra, sen är de 2 år yngre än mig också. Kommer antagligen att sjunka under jorden första timmen men sen är jag nog elin igen!

Att det är engelska första timmen imorgon gör väl inte saken bättre kanske, med tanke på att jag inte har läst det på 3 år :| ehe..

Dags att kika till kladdkakan och duka upp
!
Återkommer väl imorgon om hur första dagen på OP08B varit =)


Kommentarer
Ida

Det kommer att gå bra =D

2009-01-07 @ 01:48:29
URL: http://mdlesliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0