Massa plugg!

Puh.. Äntligen klar med första uppgiften :) Det tog sin lilla tid men nu är iallafall det undanstökat så det känns skönt! Har gjort uppgiften om rullstolsburen nu. Väldigt intressant faktiskt! Och jag måste säga att det var faktiskt lärorikt att åka rullstol på stan. Trodde folk skulle kolla mer på en men det var faktiskt väldigt få som kollade snett. Så det gick jätte bra :) Nu har jag skrivit ner hur det kändes och lite sånt där!

Ska alldeles strax laga nån middag och sen är det bara att köra hårt med pluggandet igen ;p
Ska läsa två broshyrer och sammanfatta dem och skriva vad jag lärt mig när jag läst :)
Kan nog bli rätt intressant och det tar nog inte så lång tid tror jag! Blir förhoppningsvis klar innan jag somnar med böckerna iaf ;) Haha.

Ha en bra kväll alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0