Dead girls dont write letters

Har suttit nu ett tag och läst ur boken och har nästan läst ut den :p Haha, den är jätte spännande ju =) Trodde faktiskt inte att jag skulle kunna läsa en engelsk bok men den här är jätte bra! Inte som alla andra böcker skulle jag vilja beskriva den, en särskild handling. :)

Och på msn och bilddagboken var det dött som vanligt så ska fan ta och läsa mera nu :D Hellre det än att sitta här och uggla som en annan nörd ;)

Skulle egentligen kollat på galan ikväll med men dissar fan den alltså! Funderar på att läsa ett par kapitel till och sedan ta en promenad med hunden. Vet att jag säger så varje kväll men ikväll ska jag fan göra det!

Så nu: Läsa några kapitel till, ut och gå med hunden kl 21, sen hem och äta kvällsfika och nanna:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0