Längesen :p

Nu var det riktigt längesen jag skrev sist såg jag men hela jag har inte varit på topp så det får bli ursäkten till detta ;)

Har väl inte hänt något speciellt heller utan det har varit skola som vanligt också träffade jag moster i måndags tillsammans med mamma! Ursäkta att jag låter som en liten barnunge nu men åååh så kul det var!:) Äntligen har jag fått träffa min moster i det verkliga livet och det är väl antagligen det bästa som hänt mig under det här året hittills, och kommer antagligen att vara det på hela det här året =) happy me

I helgen har jag ingenting planerat men blir nog hemma och tar det lugnt känns det som just nu iallafall =) Skulle vilja gå på bio men får väl se hur det blir med det :D och lördag är det jobb som gäller mellan 16.15-20.15=)

Just det, en till sak: Internet på den stationära datorn har lagt av också så därav mindre motivation till att sätta sig vid den här trögisen och göra ngt ;p

Nu blire sova :D Godnatt


Ugsen som jag beställt och tjatat om hela vintern har jag nu också fått besked om att de inte ska komma förän i mars :s Tack och bock, känns ju inte som att jag vill ha dom nu längre iallafall :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0