Velour dress och bebis saker!

Japp, idag fick jag äntligen min efterlängtade velour dress och mera bebis saker.. :D Velour dressen var som väntat i liiiite fel färg. Har inte bestämt mig än om det spelar någon roll eller inte men de ska ju bara användas på hemmaplan som mjukis dress så jag tror att jag behåller den. :) De har flera på H&Ms hemsida men inte lika fina färger, jag vill ju ha min i rosa! :p
Har ingen kamera så att jag kan visa men hur viktigt är sådant för er? :) Med att allt ska matcha osv? Jag är själv väldigt petig med det så det är väl därför man står som ett fån i spegeln och inte kan bestämma sig :p




Ska jag byta blir det någon av dessa, vilken tycker ni isåfall? :)

Nu ska jag äta lunch med mamma, nudelwok med kyckling från ica :D Min favvo! Sen får vi se om jag mår bättre efter det annars ska jag ta och ringa barnmorskan för det fungerar inte att ha det så här längre. Har ju mått dåligt sen stenåldern känns det som nu, nä så farligt är det inte! Men den här veckan iaf och jag har ju inte känt av ngt sen i somras! :/ Ja det är ju värt att kolla upp iallafall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0