Vecka 30

Du är på dag 208 av 280. (74,3%).
Du är i vecka 30.
Du har gått 29 fulla veckor och 4 fulla dagar (v29+4).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 10 mar 2010
Du har 72 dagar kvar till beräknad förlossning.


Mvc besök idag:
- 29 cm
- 155 hjärtljud
- 7 kg upp för mig
- Blodvärde 91
- Blodsocker 7,9

Full fart i magen var det iallafall! :) Lilla hjärtat hade fått hicka också, stackarn! :D
Försökte även sparka bort apparaten bm använder sig av då hon lyssnar på hjärtat ;) Busig liten bebis!

Ja, och som ni ser själva så var inte värdena för min egen del så jätte fina. Har en del att jobba på! =)
Fick numret till en sjukgymnast idag också som jag tänkte ringa till imorgon angående min rygg.
Bm tyckte jag skulle gå dit och prata med dem och få lite tips på övningar och eventuellt ett bälte.
Vore ju skönt så slipper man denna ryggvärk man går omrking med dagarna i ända.

Annars mår vi bara bra båda två som det verkar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0