Vagnleksaker

Har ju länge önskat mig en pingu vagnleksak som jag även skrivit om här i bloggen men idag när jag var ner och bäddad till lite i vagnen så insåg jag att det faktiskt bara räckte med ett gosedjur. Hade först två st chili hood djur där, kängrun och apan med tillhörande bebisar. Tycker apan är finast så den vuxna apan fick vara kvar som gosedjur till bebis och de små bebisarna tog jag och satte nålen i ;) Kom på att man kunde använda dem som vagnleksaker! Så med lite tråd och en nål så sitter det nu fint där de sitter tycker jag! Klart på mindre än 10 minuter. Billigt också! =) Och dessa djur går ju faktiskt till barn i bland annat rumänien när man köper dem på ica så jag tycker dessa gör sig jätte bra i vagnen!



Den hemgjorda vagnleksaken! Smart va?



De ser kanske ut att hänga lite långt ut men å andra sidan så är det ju
till för att bebis ska kolla på dem och då får dem inte vara för nära.
De ska sitta högt så bebis ser dem ordentligt!

Bebis gosedjur och snuttefilt i vagnen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0