Trött och slö

Ja, föräldrautbildningen gav mig inte ett klartecken överhuvudtaget. Det var jag och kanske 4-5 par som var där. Gissa vad dom pratade om? Uppdelning av föräldrapenning och pappa dagar .. Himlans trevligt!

Känner mig trött, slö och less i allmänhet och bara gnällig nu för tiden men det börjar ta mer på min kropp och hälsa att vara gravid. Bebis börjar bli tung att bära omkring på och magen är bara i vägen (och än är den ändå rätt så liten ..). Vi får helt enkelt se hur detta ska gå! Kanske att jag till och med blir tvunget att sluta tidigare än tänkt på jobbet, då vet jag fanken inte hur jag ska få ihop det men det löser sig ..

Ikväll blir det bara tv och ligga och lata sig bäst man kan! Vet inte om det finns något att se på tv dock men man kan ju alltid hoppas :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0