Suck

Först och främst så verkar jag behöva klargöra en ska för mina läsare om det förgående inlägget.
"Men du ska ju fylla i papper först om din inkomst ..."

Ja, nämnde jag något annat i inlägget? Jag skrev även klart och tydligt att det roliga med det hela var att hon inte hade några inkomst papper på mig och därför var hennes beteende underligt!
Slutsatsen jag ville ha efter detta samtal var ett inbokat möte med försäkrings kassan för hjälp med ifyllning av dessa papper och mer klarhet angående föräldrapenningen! Jag har fått klar order från anonym källa om att boka ett möte med försäkringskassan.

Nej, jag är inte alls på humör idag känner jag.
Fortsätt klaga så blir det säkert bättre!


Kommentarer
Jessica

Jag tycker du ska jobba för att verkligen få ett möte! Skam den som ger sig.

2009-12-07 @ 21:20:22
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0