Städning & bakning på schemat

Godmorgon!

Här har vi faktiskt varit vakna ett tag. Slog upp mina ögon vid 07:30 och sedan dess har jag inte kunnat somna om så tänkte att det är väl lika bra att man kliver upp så man inte sover bort hela dagen .. ;-)
Åt frukost tillsammans med mamma och nu har jag legat på soffan ett tag med vilda och vilat lite! Datanördern sitter även här bredvid just nu och kollar vad jag håller på med som vanligt :-P Hon tycker tydligen att datorer är väldigt fashinerande! Knepig kissekatt.

Ska strax ta och klä på mig lite kläder för jag tänkte åka med mamma ner till lägenheten i samma veva som hon ska till vårdcentralen. Måste ju städa till lite i lägenheten för visningen imorgon.
Tar med mig elsa så hon får en promenad när vi ska hem!

Nu håller vilda på att försöka fånga muspekaren på skärmen så börjar bli lite svårt att se vad jag skriver. :-P Haha! Jag blir alldeles full i skratt. Nu skriver hon åt mig också, ååååh. Blir tokig :-P

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0