Sandaler

Usch! Min natt har varit hemsk, verkligen. Vaknade vid 2 tiden av att jag kände mig så pass illamående. Testade redan då att gå iväg på toaletten men inget ville släppa just då, efter att ha sprungit upp 3-4 gånger och klockan visade 03:00 så fick jag upp det som låg och höll mig vaken. Tycker inte alls om att kräkas, usch och fy! Men illamåendet släpptes ganska fort då kissekatten satt utanför toalett dörren när jag kom ut! Hon är bara för söt, hon känner på sig när något inte är som det ska och då är hon världens gosigaste och ska visa att hon finns för en =) Världens bästa vilda <3 Vi gick och la oss tillsammans igen. :)

På tal om rubriken så låg jag och bläddrade lite i h&m tidningen igår igen. Finns bara sååå himla mycket jag vill ha! Har lagt till en till artikel i min beställning nu på morgonkvisten, ett par sandaler! Får se hur stor den där beställningen har hunnit att bli innan den kommer hem till brevlådan ;)



Me like alot! Kunde inte låta bli då jag letade som en tok efter ett par såna här förra sommaren.
Andra små grejer räknar jag med ska finnas i butik som man köpa lite senare. Lite av lönen måste ju bli över oxå! =)

Bebis verkar ha det lite trångt där inne i magen, tycker jag att det känns som. Det är bara en massa stök och bök hela tiden och den verkar inte hitta något trivsamt ställe att placera sig på. Nåväl, mamma vet ju att du lever iallafall när du håller på som du gör =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0