Premiär tur med vagnen!

Ja, eftersom terje inte hade med sin egen och elma envisades om att åka pulka så fick vi ta en premiär tur med min vagn idag! :) Har ju aldrig provat att gå med den i snön på en riktig promenad så det var kul! Är verkligen supernöjd med vagnen, stora och breda däck som klarar det mesta i snöväg, toppen! Och vagnen verkade skön för terje sov heela vägen!

Jag tog faktiskt med kameran men då hade jag såklart glömt att sätta i minneskortet istället! :p Haha, alltid är det något, vet inte hur jag lyckas hela tiden ..
Men nisse tog iallafall en bild när vi kom fram, på mig och terje ;)



Hehe, man är ju kanske ingen skönhet direkt. Svårt att knäppa kort med barn då man samtidigt ska försöka se glad ut och försöka dessutom få terje glad, och när man väl lyckats med det så är inte kamera mannen beredd ;)



Kommentarer
Carolina :):)

Jaaa, han är rätt svår att fota. Iallafal med ett leened!!;);)<3<3<3

2010-12-28 @ 17:34:31
URL: http://carolinabrundin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0