Och snön den fortsätter att falla

Jaa, det verkligen öser ner utanför fönstren fortfarande!! Det är ju helt sinnes. Vi har lätt 3-4 dm snö här, minst !!! Men jag klagar inte, för hellre denna snö än dessa otroliga minusgrader som var i veckan. Visst, nu har jag inte kollat hur många grader det är men när snön öser ner som den gör brukar den ringa kring 10 minus, 15 max. (Vilket är helt okej för mig!)

Idag ska jag jobba eftermiddag mellan 16:15-20:15 och innan det så tänkte jag åka in till stan en sväng och eventuellt hjälpa lillebror med hans julklapps handling. Ni vet väl hur killar är ;) Sen så har jag ju julklappen till kattis och nisse kvar men den inhandlas imorgon då jag och mamma ska ut och inhandla julmaten och de "vuxnas" sortiment av juldrickat.

Ha en bra dag och se till nu så att ni inte snöar bort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0