No more ica?

Godmorgon!

Tog lång sovmorgon idag, enda fram till 11:00 ;) Skönt att bara kunna sova hur länge som helst när man är ensam i huset och ingen annan är hemma.. :D Det borde hända lite oftare tycker jag men det lär nog inte bli alltför ofta då mamma är sjukskriven och för det mesta går hemma.. :)

Har iallafall pratat med h&m nu för jag funderade på varför jag inte fått något koll-id så jag kan se vart paketet är någonstans och tydligen så får man inte det om man beställer sitt paket till ica! Beställer man till ica skickas paketet dessutom som ett ekonomibrev och tar nästan upp till en vecka längre än vanligt. :s Också får man ingen sms avi utan en pappers avi! H&M måste vara dom enda som har sådär? Från alla andra ställen jag har beställt så har det varit till ica och det har gått hur snabbt som helst!
Så nästa gång ska jag beställa till spelbutiken så har jag det inom max 5 dagar, får ett koll-id och sms avi. :s Aja!

Ska alldeles strax gå ner och kolla om jag fått någon avi hemskickad så jag kan hämta ut paketet om fallet är så. Elsa får såklart följa med så hon får en promenad!
Sedan blir det hem och plocka disk ;)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Josephine

Lägg ut någon bild på magen din:D!

2009-12-09 @ 17:55:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0