Möten ..

Jaha, så hade man varit på försäkrings kassan igen! Är väl lite klokare nu vad gäller min kommande föräldrapenning men förstår fortfarande inte riktigt hur de tänker. Men hur mycket jag än får så kommer det ändå gå plus minus noll för mig så jag är inte orolig :) Inte längre!
Bokade in ett nytt möte med henne så jag ska dit igen den 18e januari och då ska vi prata mer kring detta och även bostadsbidrag.

Mådde riktigt illa förut men det har gått över, tack och lov!! =) Mötet på max blev bara cirka 30 minuter långt vilket jag inte hade räknat med så fick en del tid att födriva men hade ett par hyggliga arbetskamrater på max som var kvar ett tag så jag klarade mig!
Pappa skjutsade hem mig efter mötet med försäkringskassan cirka 12:00 så jag är alldeles precis hemkommen! Tänkte ta mig något att äta och gosa lite på vilda =D Hon sitter ju här bredvid så snällt och kurrar, sötkatta :)
Men innan det är ju tvungen att rensa minneskortet tydligen, kameran sa till alldeles precis "minnet fullt". Happ!

Och ute är det snöstorm, så bedårande.. Inte!!

Jo just det ja.. Den oerhört uppskattade julklappen från max, väskan! ;)
Haha! Visst, det är egentligen inte så dumt men lite fantasilöst enligt mig.
Kanske det blir denna som får bli den så kallade bb väskan? Tåls att tänka på ..



Kommentarer
Madde

Nej båda har nya hem dom ska till sedan :)

2009-12-16 @ 15:55:03
URL: http://madolf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0