Home sweet home

Åh, nu är jag äntligen hemma! :)

Det har varit en hektisk dag på jobbet och e chefen kunde inte gå ur köket så hon behövde hjälp med sin uppfyllnad så jag stannade lite längre och hjälpte henne med den :) Men sedan kom det buss på buss, en efter en, hela tiden så jag kunde inte riktigt gå när vi var klar med uppfyllnaden heller! Då var det bara att hjälpa kassorna ut med maten så att det blev tomt på folk.
Stämplade ut någon gång vid 20:30 så jag passade även på att äta lite då innan pappa kom och hämtade mig. Tycker det är så skönt att komma hem mätt och belåten ibland och bara kunna sätta sig ner och ta det lugnt när man kommer hem :)

Ska strax ta en dusch och sedan blir det nog sängen! Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0