Heja Calle, Heja Calle!!

Var på max förut och pratade med restaurangchefen om ett par saker. Bland annat att jag slutar efter det här schemats slut! Känns faktikst skönt på ett sätt så man får vila upp sig tills det är dags för sedan lär man inte få mkt tid och ro till att vila =) Men inte kommer jag att klaga, snarare tvärtom! Längtar verkligen sååå mkt efter min lilla bebis att ha på bröstet och gosa med :-D The time of my life is coming soon :)

Nu ska vi alldeles strax se på idol finalen! Spännande. Men innan det ska mattias komma och kika på barnvagnen och se om den går in i hans bil. Så jag ska väl dra mig ner till källaren och bära upp den, eller pappa rättare sagt men jag tänkte vara åskådare iallafall och kanske hjälpa till om det behövs ;)




Vilken tror ni vinner IDOL 2009? Erik eller Calle?
Själv håller jag stenhårt på Calle !! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0