Ett halvt dygn med sömn!

Helt otroligt, jag har sovit 12 timmar inatt! Gick och la mig redan vid 21 tiden för var så grymt trött, hade varit uppe länge och haft småbarn i huset så klart man var trött.. :) Och klev upp för bara en stund sedan! Herre jösses, jag undrar när det var sist man fick sova så länge. Dessa timmar kan behövas då jag har en jobbhelg 12-21 varje dag.

Ska alldeles strax äta frukost sedan bege mig iväg mot bussen för lite jobb! Känner mig inte så jätte laddad måste jag säga, skulle mycket hellre vara hemma!! =) Men å andra sidan så är det bland dom sista dagarna jag gör nu så det är bara att bita ihop :)

Så min helg lär knappast bli roligare än såhär, så vet ni om jag inte skulle uppdatera något. ;) Kanske inte så intressant att läsa om mina gäster på max menar jag! Haha.
Måndag är det bvc igen, mysigt :) Lyssna på hjärtljuden och väga mig med mera.

Ha en bra dag och en bra helg!


Kommentarer
Emma

2009-12-26 @ 17:06:59
URL: http://emmamaria.webblogg.se/
Anonym

mvc ;)

2009-12-26 @ 20:23:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0