2009 listan

I brist på annat så tänkte jag svara på lite frågor om hur det här året som gått har varit!
Passar ju alldeles utmärkt nu då år 2009 börjar gå mot sitt slut och 2010 snart börjar =)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gjorde och gjorde men jag blev ju gravid vilket jag aldrig har varit förut och det har ju haft med sig sina träffar och mycket nytt har fallit på plats med detta. Flyttade hem ifrån gjorde jag också ju!!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Faktiskt inte ett enda!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Myran! Hon kände jag inte så bra just då men nu gör jag det så. Och Kattis såklart, fast hon har ju barn sen förut så det var inget nytt. Jo just det ja, min kusin Victoria fick ju också barn. =)
4. Dog någon som stod dig nära? Inte vad jag kan komma ihåg eller vet iallafall.
5. Vilka länder besökte du? Jag tog mig inte längre än Stockholm det här året :p
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Bebisen såklart!! Fast den har ju inte saknats för den finns ju i magen men ändå!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 30 juni såklart! Då graviditets testet visade positivt. Eller mitt test visade ju "gravid".
8. Vad var din största framgång 2009? Framgång.. Hm, ja.. Jag provade ju på ett nytt jobb! För att vara gravid är väl kanske ingen framgång, eller jo på sätt och vis. En framgång i mina drömmar för visso!
9. Största misstaget? Du ångrar aldrig saker du gjort utan du ångrar det du inte gjort!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, nån feber frossa och lite förkylningar har man väl åkt på men inte någon större sjukdom.
11. Bästa köpet? Alla saker till min kära lilla bebis och allt till lägenheten.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Alla saker till bebisen. Och räkningarna ....
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Lilla bebisen! <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Har nog ingen speciell.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, helt klart !!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat mer hade inte varit fel ..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ingenting!
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj, mormor och hennes gubbe och detta år även kattis med familj och micke!
19. Blev du kär i år? Ja, det blev jag ju.
20. Favoritprogram på TV? Haha, utan tvekan bonde söker fru !!! =)
21. Bästa boken du läste i år? En självbiografi "Så dumt!" av Mia Törnblom.
22. Största musikaliska upptäckten? Spotify, räknas de? :p
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Herregud, minns knappt min födelsedag. :p
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja, en sån där dosa dom fungerar till både tvn, dvdn, boxern och ljudsystemet.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? På min födelsedag mådde jag nog mest bara illa, för festen hade jag dagen innan.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, mera pengar!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jadu, jag vet inte faktiskt!
29. Vad fick dig att må bra? Bebisen i magen, min familj och alla närstående!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen :p
31. Vem saknade du? Finns ingen jag har saknat under det här året, konstigt nog. Jag har haft dem jag har behövt vid min sida!
32. De bästa nya människorna du träffade? Malena, min moster och kontakten som upptogs med Myran tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0