wallander

Nu har jag och mamma sett ännu en wallander film och jag måste säga att jag börjar gilla dem mer och mer! Förut tyckte jag inte alls att wallander gjorde några bra filmer men nu när dem börjat gjort nya så är dom ju toppen!=D Ny favorit  :) Har hittat något att variera Beck med iallafall ;) hehe.

Såg kuriren idag! Spännande film men faktiskt så får den inte toppbetyg. Det var alldeles för mycket tortyrer för min smak, är känslig för sånt där och sitter bara och gömmer mig när det blir för mycket. :p Men i övrigt var den helt okej!:)

Annars måste jag väl säga att det här har varit en toppen dag! Hyfsad sovmorgon till 10.30. En mysig frukost stund, sedan en härlig promenad med kristin och elias :D Så söööt den lilla pojken =)  Sen jobba och sedan avsluta med en film. Life can't be better ;)




Någon fler som sett denna?


Kommentarer
Ida

Yes jag har sett den!

Tycker det är så dåliga skådespelare! Haha ;)



PÅ ONSDAG BLIR DET BECK PÅ BIO FÖR MIN DEL! Wihooo! =)



Och på tal om kräftskivan, får se hur jag gör. Eventuellt om emil kan komma och hämta mig sen. Ska prata med han lite så får vi se :)

2009-08-20 @ 13:50:57
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0