Söndag

Godmorgon alla morgonpigga =)

Har legat och dragit mig i sängen ett bra tag nu med hopp om att somna om men icke, idag skulle vi upp tidigt! Kanske lika bra det för jag har en del saker att uträtta under dagens gång!=)

Igår så var jag och pappa ner till lägenheten och var där en bra stund och grejade på med allt från möbler till porslin. Fint blev det! Det tog nästan hela dagen lång så när vi kom hem till mor och far igen blev det bara slappa framför tvn fram tils 22 då det var läggdags.

Dagens schema! =)
- Göra en god frukost
- Ut och gå med Elsa
- Duscha och göra mig klar
- Åka och kolla på katten!
- Hem och äta middag
- Bio kl 18.00!

Jag är väldigt nöjd med schemat än så länge! =)
Skriver något ikväll om hur dagen varit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0