Söndag!

Gårdagen blev riktigt, riktigt lyckad! =) Massvis med kräftor blev det och såklart massor med skratt! Precis som en kräftskiva ska vara :) Andra festligheter kom senare på kvällen men för min del blev det bara singstar, dricka läsk och peta lite i godisskålarna! De andra roade sig som ni säkert förstår med drinkar, öl och givetvis massa surr! Kul hade vi iallafall, allihop!

Nu har de åkt hem mina kära släktingar och jag sitter och laddar batterierna lite. =) Och som jag lovat, här kommer bilderna! Dock är de flesta på terje =) (Men det gör väl inget!?)

Våra goda kräftor!

Fler bilder än såhär blev det tyvärr inte!

Men visst är min nya kusin söt!?(Klicka för större bilder)

 

Nu ska jag baske mig fixa klart önskemålet för designen så jag kan skicka in den någon gång!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0