jobb jobb jobb..

Fick sluta tidigare idag från service huset men det var inte mycket att jubla över då jag faktiskt ska tillbaka dit redan ikväll och jobba mellan 18-21. Sen är det ju bara 3 timmar så jag lär nog överleva det, det tror jag. =) Dock så hade jag faktiskt sett framemot en ledig kväll med fotbad och hårinpackning. Men det får bli imorgon istället, hemma hos mamma och pappa! Super mysigt, undrar om man kanske kan få gå en liten stund tidigare som tack då imorn?;)

Nä, har inte tid att sitta och spekulera mer idetta. Ska slänga i mig en macka istället innan det bär av!
Och med detta så säger jag godnatt, jobb imorgonb igen mellan 7-16.30.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0