I found what I have looking for!

Vilken underbar dag!! Dagen började perfekt och har slutat lika så =)

Jag har hittat precis vad jag har letat efter och har fått en trevlig lunch stund tillsammans med min bror och en vän till honom. På detta så hade jag även ett underbart väder med mig! Och som pricken över i:et så fick jag med mig ett leave in balsam till håret, fotsalt och fotcréme. Så imorgon blir det storstädning efter jobbet och ett fotbad efter det! Livet har sina goda stunder =)

Klicka för större bilder

Den perfekta väskan! Rymlig och bra med fack!


Liten och smidig damsugare!



Dagen avslutar jag med en kopp te och rostade mackor framför lyxfällan!
Sedan blir det krypa till kojs så jag orkar upp till jobbet imorgon mellan 7-16.30
Godnatt =)


Kommentarer
Myran

Haha, ne jag har faktiskt sett dej när du har jobbat ;) tihi! jaa men det låter ju superbra dt :D

2009-08-12 @ 21:52:59
URL: http://kristinmyrankrans.bloggagratis.se
Ida

Svar: Ja klart han lever! ;) Han är hemma med Zita. Signe åker hem imorgon hon också, kändes bara för att vara med henne extra mycket och passade på nu innan skolan började =P



Japp precis! En fläta och sedan rullar man ihop den. Det blev faktiskt skitsnyggt och ser mycket mer avancerat ut! Haha;)

2009-08-12 @ 23:40:46
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0