Godmorgon onsdag!

Nu är vi vaken här hemma och har hunnit med att äta frukost också. Skönt med  sovmorgon och vilda har faktiskt inte fört något oväsen alls nästan inatt! Helt otroligt ;)

Nu har precis mormor kommit och jag har hunnit hitta en någorlunda outfit och gjort mig klar. Mormor ska till tandläkaren och jag till stan eller birsta! =) Måste ha en damsugare och en ny väska!!

Skriver mer ikväll då jag kommit hem.




En bild på mig idag, och såhär ser jag ut i brunt föresten!=)
Inte många som sett mig i det än tror jag.. Hehe (Och en bit av hallen:p)



Kommentarer
Myran

Jag har ju sett dig med brunt hår ;) jaa han är så otroligt lik tomas,tomas börjar jobba nästa vecka igen så då kan jag och elias komma och hälsa på dig någon dag :)!

2009-08-12 @ 21:22:43
URL: http://kristinmyrankrans.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0