Gangster

Har precis varit och hämtat vilda från lägenheten för jag har bestämt mig för att sova hos mamma och pappa ikväll då mamma fyller år imorgon och jag ändå kommer att spendera hela dagen här. Och vilda ska ju inte vara alldeles ensam så hon fick också åka hit, och såklart vara med och fira mamma på hennes födelsedag imorgon!

Mamma och jag ska se på filmen Gangster ikväll. Såg just att den inte fått bra omdömen men vi alla tycker ju olika och när det inte finns annat att se på tvn så kan den lätt vara värd att se!=) Och framför alltMikael Persbrandt är med!

"Orealistisk och fruktansvärt rörig"
- säger moviezine.se
Vad säger ni om filmen Gangster?



Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer
Ida

Man måste ju först läsa upp till SSK för att kunna söka till barnmorskeutbildningen satt :P Alla barnmorskor är ju ursprungligen SSK. Den där filmen småkikar jag också på. Den verkar lite rörig! Haha!

2009-08-30 @ 21:08:08
URL: http://sjida.blogg.se/
Ida

Man måste ju först utbilda sig till SSK för att sedan kunna plugga vidare till barnmorska. Alla barnmorskor är ju SSK ursprungligen. Jag kikar också på den där filmen! Den verkar suga :P

2009-08-30 @ 21:11:04
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0