"Flyttning" pågår

Bion igår kväll var helt okej! Inte alls lik de andra beckfilmerna tycker jag men den var ändå riktigt bra! Och som jag alltid sagt: Det är gunvald larsson/mikael persbrandt som gör dessa filmer så grym! Helt klart en film värd att se för er som inte har sett den =)

Just nu pågår min och kattens lilla flytt ner till lägenheten igen! Haha. I helgen kommer det ju folk hit på kräftskiva och vi har trots allt varit här i två veckor nu snart så det börjar bli dags för oss att flytta hem! Elsa följer också med och stannar ett par nätter.

Näe, dags att packa in oss i bilen tror jag. Sen blir det ner på ica och sedan hem till lägenheten och betala räkningar! =/ Vad roligt det är när man precis fått lön och i samma ögonblick se den försvinna.. Inte!! Men sånt är livet =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0